Hier vind je antwoorden op al je vragen over bezorging. Zo geven we uitleg over het bezorgen & afhalen van je bestelling en vind je informatie over onze leveringsgebieden.
Mocht je onverhoopt niet het antwoord op je vraag kunnen vinden dan kun je altijd contact opnemen met onze Klantenservice (+31) 0 561 452779. Onze medewerkers zijn je graag van dienst.
Kijk in de onderstaande rubrieken en klik op het onderwerp van je keuze voor uitgebreide informatie.
Alles over bezorgen & afhalen
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten kunnen verschillend zijn per merk, product of productgroep. Wij raden je dan ook aan om bij één leverancier te bestellen om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. Kijk voor ons complete overzicht van de verzendkosten op onze pagina Verzendkosten.
*Flexibele kantopsluiting, gaaspanelen, kuipen, roosters en
tot 40 kg
€ 58,95
volle rollen anti-onkruidfolie vanaf 200 cm breed en Mobilane kant-en-klaar hagen
tot 60 kg
€ 62,95
tot 300 kg
€ 75,00
tot 1.000 kg
€ 102,50
tot 2.000 kg
€ 125,00
Bestratingsmaterialen, kantopsluitingen, natuursteenproducten en producten zwaarder dan 30 kg worden altijd uitgeleverd als palletzending. Voor deze producten worden dan ook minimaal het verzendtarief tot 300 kg berekend.
Wat is de levertijd van een bestelling?
De levertijd van onze materialen is 5 tot 7 werkdagen na ontvangst van je betaling (mits op voorraad bij ons of de fabrikant). Bestellingen die via onze pakketdienst verzonden kunnen worden, zullen (mits deze producten bij ons op voorraad zijn) binnen 1 tot 2 werkdagen verzonden worden. Mocht een artikel niet op voorraad zijn, dan ontvang je hierover een e-mail of nemen wij telefonisch contact met je op.
Wat zijn jullie leverdagen?
Sierbestratingshop.nl levert van maandag t/m vrijdag.
Onverwachts niet thuis tijdens bezorging?
Mocht je tijdens de aflevering van je bestelling niet ter plaatse kunnen zijn, dan kun je het beste de chauffeur d.m.v. bordjes informeren over de gewenste losplaats. Ook kun je tijdens het bestelproces de losplaats aangeven in het invulveld “Losinstructies en/of opmerkingen”. Daarnaast zul je goed telefonisch bereikbaar moeten zijn. Echter kan er achteraf nimmer aanspraak worden gemaakt, op de door de chauffeur uiteindelijk gekozen losplaats.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, je kunt jouw bestelling afhalen op onze vestiging in Blesdijke. Wanneer je er voor kiest om jouw bestelling op te komen halen, selecteer dan tijdens het bestelproces bij verzendmethode ''Afhalen''. Je ontvangt na ontvangst van jouw betaling een e-mail met daarin de datum wanneer jouw bestelling voor je klaarstaat om af te komen halen.
Wat is jullie levergebied?
Sierbestratingshop levert door heel Nederland. Voor de mogelijkheden van levering in Duitsland of België kun je contact opnemen met onze Klantenservice.
Hoe weet ik wanneer ik mijn bestelling ontvang?
Zodra de definitieve leverdatum bij ons bekend is, ontvang je uiterlijk 1 werkdag voor deze datum een e-mail of zullen wij telefonisch contact met je opnemen om de afleveringsdatum te bevestigen.
Wie bezorgt mijn bestelling?
Sierbestratingshop beschikt over eigen transport. Je bestelling kan ook door een externe transporteur geleverd worden, bijv. door onze fabrikant. Postpakketten worden bezorgd door DPD pakketservice.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren?
Ja, je kunt in het bestelproces naast het factuuradres een afleveradres invullen. Wanneer het factuuradres hetzelfde als het afleveradres is, vink dan het veld ''Gebruik factuurgegevens" aan.
Kan ik mijn bestelling op een specifieke dag laten bezorgen?
Tijdens het bestelproces heb je de mogelijkheid een specifieke afleverdatum te selecteren waarop je jouw bestelling wenst te ontvangen. Uiteraard proberen wij hieraan te voldoen, maar kunnen dit echter in géén geval garanderen.