Bestellen

Bestellen

Alles over bestellen

Wij staan voor je klaar

Hier vind je antwoorden op al je vragen over bestellen. Zo geven wij uitleg over het bestelproces, wijzigen en annuleren van je bestelling. Mocht je onverhoopt niet het antwoord op je vraag kunnen vinden dan kun je altijd contact opnemen met onze Klantenservice (+31) 0 561 452779. Onze medewerkers zijn je graag van dienst.

Kijk in de onderstaande rubrieken en klik op het onderwerp van je keuze voor uitgebreide informatie.

Alles over bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen gaat simpel, veilig en snel bij Sierbestratingshop.nl

Hieronder staat in 4 duidelijke stappen beschreven hoe je eenvoudig een bestelling bij Sierbestratingshop.nl kunt plaatsen. Jouw bestelling is pas definitief na je bevestiging. Daarvoor kun je altijd alles naar wens blijven aanpassen. Voor vragen mag je uiteraard altijd contact opnemen met onze Klantenservice.

1. Selecteer de producten van jouw keuze

  • Kies een productgroep naar keuze in de bovenste navigatie of klik op de afbeelding van een productgroep op het midden van het scherm bij "Categorieën". Weet je al precies wat je zoekt? Dan kun je ook de productnaam invoeren bij "Zoeken" (bovenin de pagina).
  • Na de keuze van productgroep verschijnen er aan de linkerzijde van de pagina een reeks slimme productfilters. Je kunt hier filteren op o.a. formaat, kleur, sfeer, onderhoudsgemak, toepassing etc. Je kunt bij Sierbestratingshop.nl alleen al bij de bestrating op 14 eigenschappen filteren. Je vindt dus gemakkelijk en zeer snel het product wat het beste aansluit bij jouw wensen.
  • Wanneer je niet het filter gebruikt verschijnen alle producten die zich in de gekozen productgroep bevinden op het midden van het scherm.
  • Selecteer nu het product van je keuze en vul het aantal eenheden in die je wilt bestellen. Met de knop "IN WINKELWAGEN" voeg je het product, in de aangeven hoeveelheid toe aan je winkelwagen. Let op! Ons systeem rond de hoeveelheden af op lagen en/of minimale besteleenheden. Indien je niet afrondt geeft het systeem je een suggestie van de hoeveelheid die het dichtst bij de benodigde hoeveelheid in de buurt komt.
  • Met de knop "<Ga door met winkelen" ga je terug naar de webwinkel om eventueel meerdere producten toe te voegen aan je winkelwagen.
  • Heb je toch de verkeerde hoeveelheid besteld? Dan kun je het aantal eenheden aanpassen in de winkelwagen. Heb je je bedacht? Dan kun je het artikel gewoon verwijderen uit de winkelwagen met de "Prullenbak" knop.
  • Ben je klaar met winkelen? Klik dan op de knop "VERDER NAAR AFREKENEN >".

2. Voer je gegevens in

  • "Registreer of log in" Op de pagina "Afrekenen" heb je bij ons de keuze om je wel of niet te registreren. Wanneer je je bij ons registreert hoef je maar éénmalig je gegevens in te vullen en hoef je bij een vervolgbezoek alleen maar in te loggen. 
  • Niet registreren: Wanneer je er géén behoefte aan hebt om je gegevens te registreren dan kun je je gegevens invullen bij "Factuurgegevens". Deze informatie gebruiken wij uitsluitend voor het verzenden van je bestelling. Velden met * zijn verplichte velden.
    Heb je nog losinstructies voor de chauffeur en/of opmerkingen? Vul deze dan in bij het veld "Losinstructies en/of opmerkingen". Wanneer alle gegevens zijn ingevuld klik je op "VERDER".
  • Je bent nu in het scherm "Verzendmethode". Selecteer bij "Verzendmethode" Afhalen of bezorgen (standaard staat bezorgen al geselecteerd).
  • Wanneer het afleveradres afwijkend is aan het factuuradres kun je hier het juiste afleveradres invullen. Je dient vervolgens het vinkje bij Gebruik factuurgegevens uit te zetten. 
  • Je kunt bij Voorkeur bezorgdatum een voorkeursdatum ingeven voor wanneer je de materialen afgeleverd wil hebben. Let op! Geen garantie meer informatie over aflevering. Wanneer je alle velden correct hebt ingevuld klikt je op "VERDER"
  • Je bent nu in het scherm Betaalwijze. Selecteer vervolgens de betaalwijze iDEAL of Vooraf betaling via bankoverboeking en klik op "VERDER".

3. Bevestig jouw bestelling

  • Controleer nu jouw complete bestelling.
  • Bevestig "Ik ga akkoord met de voorwaarden".
  • Klop alles? Ben je niets vergeten en is alles correct ingevuld? Dan kun je jouw bestelling afronden door op de knop "GA DOOR NAAR BETALEN>" te klikken.
  • Wil je nog iets wijzigen? Ga dan bovenin het scherm naar de stap waar je naar terug wilt keren.
  • Indien je met iDEAL betaald "Kies uw bank".

4. Betalen

  • Doorloop de gehele iDEAL betaling in je eigen internetbankieren omgeving.
  • Indien je alles correct hebt doorlopen keer je automatisch terug naar onze webwinkel.
  • Je ontvangt per omgaande per e-mail een bevestiging van jouw bestelling. Indien je voor "Vooraf betalen via bankoverboeking" hebt gekozen dan kun je de bestelling betalen op ons rekeningnummer en o.v.v. het ordernummer welke vermeld staat in de bevestiging.
  • Na ontvangst van je betaling zullen wij overgaan tot verzending van jouw bestelling.  

Bij alle in onze webshop getoonde producten staat nadrukkelijk vermeld wat de besteleenheid is van het desbetreffende product.
Dit betekent dat je deze producten alléén in die hoeveelheid of een veelvoud daarvan kunt bestellen.

Besteleenheid

De volgende besteleenheden worden door ons gehanteerd:

  • stuks
  • sets
  • 25 kg
  • ton
  • pallets
  • gaas
  • mini-gaas
  • big-bag
  • mini big-bag

Het overgrote deel van onze producten kan per m² worden besteld en dat maakt het voor jou als klant wel erg gemakkelijk. Bij de andere besteleenheden staat precies vermeldt hoeveel m² of stuks dit is, want dat blijft voor jou als klant bijna altijd het uitgangspunt.

Aankooptips

  • Bestel je materiaal in één keer. Alle producten in deze webwinkel zijn gemaakt uit een compositie van natuurlijke grondstoffen. Daardoor kunnen materialen uit verschillende producties een beetje afwijken in kleur en structuur.
  • Bestel liever een geringe hoeveelheid extra i.v.m. knipwerk (+/- 5 %) en mochten er tijdens het straten stenen breken of komt de bestrating toch iets anders uit, dan zit je niet zonder. Daarnaast kun je met een kleine voorraad later eventueel materiaal vervangen.
  • Controleer de materialen voor verwerking. Materialen die eenmaal zijn verwerkt, zijn als zodanig geaccepteerd en kunnen achteraf nooit een reden tot een klacht zijn, behalve wanneer duidelijk sprake is van waarneembare fabricagefouten.

 

 

Hoe weet ik of mijn bestelling door jullie is ontvangen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je per e-mail een bevestiging van jouw geplaatste bestelling.
Kan ik mijn geplaatste bestelling nog wijzigen?

Bestellingen kunnen binnen 24 uur voor aflevering NIET meer worden gewijzigd (bijbestellingen in overleg). Door onze korte levertijden dienen wijzigingen uiterlijk 2 werkdagen voor de afleverdatum per e-mail info@sierbestratingshop.nl te worden gemeld bij onze Klantenservice. Dit in verband met het verzendklaar maken van jouw bestelling.

Kan ik het product ergens bekijken voor ik mijn bestelling plaats?
Ja, je bent van harte welkom in onze winkels en showtuinen in Blesdijke, Scharsterbrug en Emmeloord. Laat je inspireren in onze prachtige aangelegde sfeertuinen en bekijk ons enorme assortiment sierbestrating, tuinhout, overkappingen, tuinverlichting en nog veel meer om jouw tuin compleet te maken.
Zijn de prijzen inclusief BTW?
Alle getoonde prijzen op onze website zijn inclusief BTW.
Ontvang ik een factuur van mijn bestelling?
Wanneer wij jouw bestelling in behandeling hebben genomen, ontvang je automatisch per e-mail een factuur.
Kan ik ook zakelijk een bestelling plaatsen?
Ja, als bedrijf kun je een zakelijke bestelling plaatsen.
Ik wil mijn bestelling annuleren, wat moet ik doen?

Door onze korte levertijden dienen annuleringen uiterlijk 2 werkdagen voor de afleverdatum per e-mail info@sierbestratingshop.nl te worden gemeld bij onze klantenservice. Dit in verband met het verzendklaar maken van jouw bestelling. Voor het annuleren van een bestelling gelden dezelfde uizonderingen als voor het ruilen en retourneren van bestellingen. Deze lees je hier.

Altijd het beste advies